keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa

Heipz!

Hups tässä kiireessä kun päätin livahtaa blogin puolelle päivittämään. Olen lähdössä frendin venettä katsomaan! Viime viikolla vietin aikaani Lappeenrannassa ei hiveen erikoista siellä.
Vihdoinkin tämä ihana päivä koitti loppuloma kotona! Paitsi Ruotsin reissu sillon taas mennään!
Ruotsin matkalta teemme yhdessä Terhin kanssa videota! Saa nähdä mitä siitä tuleekaan :D
Hienoja postaus ideoita on sadellut sieltä täältä ja niitä pääsemme pian toteuttamaan siihen saakka joudtte tyytymään näihin tylsempiin ja kuvallisiin postauksiin (:!
Nyt kun frendini päättivät yhdessä alkaa sabotoimaan tätä postauksen tekoa niin lopetan tältä erää (:!
Enempää mulla ei ole oikein asiaa joten nämä kauniit kuvat kertovat enemmän,
Jotkut kuvat ovat pärnuun reissulta (:
P.s. Kyselkää ask.fm, minut löydätte sieltä nimellä: miiaeveliina. Tulkaa kyselemään! (:

 Pärnusta ja uusi mekko minkä ostin (17e)



 Sain tälläsen kortin kaveriltani joka kävi Italiassa :D (tuliaisina sain kännykänkuoret ja lompakon)

Uusi laukku Virosta (15e)

-Miia


maanantai 22. heinäkuuta 2013

Uutta videota teille!


Hope U like it!
Mietteissä 'Oudot tavat' -haaste ja ehkä jotain elintarvikehaasteita. Ehkä ruoanlaittoa ja myös our day, kunha löytyy sopiva ajankohta yökyläilylle c--:
Minkäslainen kiinnostais eniten? Leave a comment! (youtubeenkin saa kommentoida c:)

Me ollaan tyhjäpäitä, tai sitte meiän aivosta vaan puuttuu ''ideat & mielikuvitus'' -lohko
antakaa armoa
nyyh
D: (:

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Saaresta tultiin


Elokuu - Ota Omena

Heei! Pitikin ilmotella ettei multa tuu postauksia hetkeen, kun oon kans lomilla (-: Olin Kaunissaaressa viime Sunnuntaista Perjantaihin ja postaan sieltä vasta nyt, koska matkaväsymys ja enon häät. -Onnea! (:

Olin ihan paniikissa kun kuulin, että joudun kuudeksi, siis KUUDEKSI päiväksi keskelle ei-mitään ilman sähköä ja SUIHKUA. Joo, ehkä vähän liiottelen mun reaktiota, on sitä oltu metsässä rämpimässä ennenkin alkeellisissa olosuhteissa. Pahin huolenaihe oli kuitenkin se, etten saa kameraa ladattua siellä, joten enkös vain matkannut Helsingin Rajala Pro Shopiin ostamaan toista akkua (joka muuten otti pois 79e mun syysvaaterahoista). No, sainpahan kuvattua, laadusta en tiedä, mutta ainakin nyt on sitten se kauan haluttu vara-akku!^^

Keskiviikkoiltana istuskeltiin kahvilan terassilla ja viereisessä pöydässä istui kaks miestä. Vilkaisin niitä ja käänsin muuten nopeesti pääni takaisin kun huomasin toisen näyttävän tutulta. Kaivoin mun kännykän esiin ja selasin biisien albumikuvakkeita ja ajatukset osu oikeaan: Nopsajalka. Heti, kun se nous terassin pöydästä sisälle kahvilaan, pujahdin mä sen perään ja menin jutteleen. Se piti mua varmaan ihan bimbona, koska sen äänensävystä kuuli, että se yritti rauhotella mua vaikken yleensä (köhköh) innostukaan pienistä. Vaihdettiin siinä sitten pari sanaa ja siinäpä se. Siksi Elokuun kipale tuossa ylhäällä (sopii nuo Elokuut saaren tunnelmaankin) (:




Istuskelin meren pohjassa narraamassa kaloja :oo


Alkuviikosta mun kavereina toimi nää kaks käpylehmää (=sen viis minuuttia kun väsäsin ne ja nappasin kuvan)







Yes, siinäpä se taas! Lisäsin tonne reunaan tuollaset meiän ''Websagramit'', siellä voipi kattella meiän Instagram-kuvia jos haluaa (:

-Terhi

tiistai 9. heinäkuuta 2013

Kuljeta ja Johda






Heissan mussukat!

Näin aluksi tuo Kuljeta ja johda biisi on soinnu mun päässä riittävän kauan, ja soi vieläkin.
No mites sun viikkos meni?
Mites se, perus, lähettiin keskiviikkona porukoiden kanssa Poriin siellä sitten vietimme aikaa shoppaillen ja aurinkoa ottaen. Sain siis vaatteita, mutta tällä kertaa niista ei ole kuvia. Sunnuntaina tultiin kotiin ja kerkesin hetken illasta näkemään frendejä. Oli kivaa nähdä heitä!
Maanantaina samassa porukassa kun Sunnuntaina ja mitäs me tehtiinkään? Kuvailtiin ja oltiin vaan, kuumuus verotti sen verran, ettei mitään muuta saatu aikaseks :D
Tänään mulla ei sen suurempii suunitelmii vielä oo frendien kanssa oon, illasta pitää mennä ajoissa kumminkin kotiin jotta kerkiin pakata. Ollaan lähössä porukoiden ja tuttujen kanssa Viroon!!
Jeejee sieltä sitten kuvia seuraavassa postauksessa (:!
Mitä muita kesäsuunitelmia sinulla on?
Viron reissun jälkeen ollaan hetki kotona ja muutaman päivän jälkeen lähetään porukoiden kanssa Lappeenrantaan! Sieltä tultua vietän loppu loman aika pitkälti kotona. Elokuussa tosin edessä on Ruotsin matka Terhin kanssa!
Hei! Pistäkää niitä POSTAUS ideoita tulemaan! Pari omaa ideaa aijon toteuttaa viimeistään elokuun puolella ellen aikasemmin jo kerkiä (:!
Näin lopuksi ihananpikkusetkuvakoosteet!