Tähän päivään sattumoisin mahtui tällänen tyhjä hetki joten päätin tehdä vähän erillaisemman postauksen kun yleensä :)
Eli vuorossa olisi Musiikki postaus! Toisinsanoen pistän tähän linkkejä joistakin,en kaikista biiseist mistä tällä hetkellä pidän. Koitan kuitenkin ne parhaimmat pistää! Jotta tähän tulisi jotain järkeä pistän ne numeroittain tuohon ja pienen teksin miksi juuri siitä biisitä pidän ja mistä sen ensimmäistä kertaa kuulin kuitenkaan biisit eivät ole missään parhausjärkässä! Pidemmittä puhitta aloitetaan!
1. Olly murs - Dear Darlin'
"Tämä biisi on aivan ihana!Biisin rauhallisuus on ihana. Kuulin ensimmäistä kertaa tämän kyseisen biisin spotifyta selaillessani. Tietty siihen heti ihastuin ja nytten sitä sitten olen kuunnellut ja pajon!"
2.Cheek - Timantit on ikuisia
"Biisi joka on energinen ja aivan ihana! Tästä pääsemmekin siihen, pidän Cheekista todella paljon ja kuuntelen kaikki Cheekin biisit edes kerran. Kuitenkin tämä on niistä yksi ihanimmista mitä olen kuullut tältä artistilta. Komeakin Cheek on siitä ei mihinkään pääse! Kuulin biisin ekaa kaveriltani."
3.Avicii - Wake me up
"Energinen ja todella hyvä biisi! Pidän todella paljon. En hirveästi ole kuunnellu Aviciin tuotantoa, mutta ne mitä olen kuullut niin tämä on noussut ensimmäiseksi kaikista niistä! Tämän kuulin myös kaveriltani ekaa kertaa."
4. Adelen - Bombo
"Ihana, energinen ja mukaan tempaava! Pidän todella paljon. Ekaa kertaa kuulin spotifyta selatessani. Tykästyin melkein heti tähän kyseiseen biisiin!"
5. Miley Cyrus - We can't stop
"Kaunis biisi, vaikka en Mileyn biisejä muuten kuuntele, mutta tämä on jotenkin ihana. Kuulin ekan kerran radiosta biisin, ja myöhemmin löysin sen spotifysta."
6. Ellie Goulding - Burn
"En tiedä miten tähän biisiin ihastuin, ihana. Kuulin radiosta ensimmäistä kertaa ja myöhemmin kaverilta ja sain tietää biisin nimen."
7. Jason Derulo - The other side
"Aivan ihana rakastan! Rytmi ja kaikki kertakaikkiaan hyvä biisi! Kuulin ekaa kertaa radiosta."
8. Train - Mermaid
"Jollakin tavalla todella hauska, hyvä, pidän todella paljon! Kuulin tämänkin ensimmäistä kertaa radiosta."
9. Justin Timberlake - Mirrors
"Kertakaikkiaan aivan kaunis biisi! Tästä tulee niin hyvä fiilis kun tämän on kuunnellu! Kuulin ensimmäistä kertaa spotifyta selatessani."
10. Inna- Wow
"Tässä biisissä on energiaa ja paljon! Pidän todella paljon! Kuulin biisin radiosta ensimmäistä kertaa."
Tuossa nytten oli 10 biisiä, koitin etsiä erillaisia enkä ottanut samalta artistilta kaikkia tai useampaa biisiä kun yhden. Suinkaan tuossa kaikki hyvät biisit ole, niitä on paljon mutta jos kaikki oisin pistänyt siihen olisi mennyt yks viikonloppu. Joten 10 parasta ovat tuossa. Toivottavasti pidätte postauksesta! Pistäkää kommenttia tulemaan. Toivottavasti saitte jotain irti tästä postauksesta!
Nähdään seuraavassa postauksessa heipsan!
-Miia
torstai 29. elokuuta 2013
keskiviikko 28. elokuuta 2013
Paluu arkeen!
Koulu alko jo pari viikkoa sitten, paluu arkeen ja koulurytmiin on jo vanhaan tuttuun tapaan muuttunut normaaliksi! Pientä postaustaukoa meillä oli blogin puolella. Pahoittelut ettemme siitä ilmoittaneet millään lailla! Nyt itsekkin pääsen postailemaan paremmin, kun uuden koneen sain! Ihana tunne kun on kone joka oikeasti toimii nopeasti eikä tarvitse odotella kauaan, että jokin kuva latautuu. Mitään erikoisempaa ei ole tapahtunut. Ruotsin reissu tuli ja meni, tosi kivaa oli hyvässä seurassa! Täytin vihoinkin 15vuotta, mitään erikoisa ei tapahtunut synttäripäivänäkään. Koulu alko tuttuun tapaan tosin mulla uudessa luokassa! Tähän mennessä on ollut kivaa koulussakin. Olen jo pitkään oottanut sitä, että syksy tulee.Vihdoinkin se alkaa tekemään tuloaan. Pian on syyskuu ja lehdet alkavat putoilemaan ja luonto muuttuu todella kauniin väriseksi. Saa pukea lämpimimmät ja ihanimmat villapaidat päälle ja käyttää muita ihania vaatteita. Iltaisin kun hämärtää saa polttaa kynttilöitä ja muutenkin renoutua. Itse pidän syksystä todella paljon! Postaus ideoita minulle on kertynyt paljon ja alan niitä reippaasti toteuttamaan kuhan teoriakoe on suoritettu! Viikonloppuna saattaa tulla uus postaus jos oikein innostun tekemään jotain erillaista potausta tänne! Koska kaikki huomaa olen ollut laiska enkä ole jaksanut ottaa itse kuvia ja niitä muokata niin päädyin tuolta weheartista ottaa muutaman ihanan syksyisen kuvan! Pahoittelut, että kuvat ovat pieniä, laatu meni ihan pikselimössöks kun pistin isoksi joten koitakaa kestää kuvien pientäkokoa. Hyvää koulujen alkua teille kaikille!:)
-Miia
.jpg)