sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Saaresta tultiin


Elokuu - Ota Omena

Heei! Pitikin ilmotella ettei multa tuu postauksia hetkeen, kun oon kans lomilla (-: Olin Kaunissaaressa viime Sunnuntaista Perjantaihin ja postaan sieltä vasta nyt, koska matkaväsymys ja enon häät. -Onnea! (:

Olin ihan paniikissa kun kuulin, että joudun kuudeksi, siis KUUDEKSI päiväksi keskelle ei-mitään ilman sähköä ja SUIHKUA. Joo, ehkä vähän liiottelen mun reaktiota, on sitä oltu metsässä rämpimässä ennenkin alkeellisissa olosuhteissa. Pahin huolenaihe oli kuitenkin se, etten saa kameraa ladattua siellä, joten enkös vain matkannut Helsingin Rajala Pro Shopiin ostamaan toista akkua (joka muuten otti pois 79e mun syysvaaterahoista). No, sainpahan kuvattua, laadusta en tiedä, mutta ainakin nyt on sitten se kauan haluttu vara-akku!^^

Keskiviikkoiltana istuskeltiin kahvilan terassilla ja viereisessä pöydässä istui kaks miestä. Vilkaisin niitä ja käänsin muuten nopeesti pääni takaisin kun huomasin toisen näyttävän tutulta. Kaivoin mun kännykän esiin ja selasin biisien albumikuvakkeita ja ajatukset osu oikeaan: Nopsajalka. Heti, kun se nous terassin pöydästä sisälle kahvilaan, pujahdin mä sen perään ja menin jutteleen. Se piti mua varmaan ihan bimbona, koska sen äänensävystä kuuli, että se yritti rauhotella mua vaikken yleensä (köhköh) innostukaan pienistä. Vaihdettiin siinä sitten pari sanaa ja siinäpä se. Siksi Elokuun kipale tuossa ylhäällä (sopii nuo Elokuut saaren tunnelmaankin) (:




Istuskelin meren pohjassa narraamassa kaloja :oo


Alkuviikosta mun kavereina toimi nää kaks käpylehmää (=sen viis minuuttia kun väsäsin ne ja nappasin kuvan)







Yes, siinäpä se taas! Lisäsin tonne reunaan tuollaset meiän ''Websagramit'', siellä voipi kattella meiän Instagram-kuvia jos haluaa (:

-Terhi

4 kommenttia:

  1. Höh, blogger ei tykkää minusta. :( Se ei päästänyt mua teidän blogiin kun Miia postasi, väitti vain että netti katkesi/blogger ei vastaa, se päästi mut ekaa kertaa vasta eilen mutta olin silloin niin väsynyt etten jaksanut kommata, mutta kirjoitan tässä samalla Miian postaukseen kommaa toisessa välilehdessä. :D

    Toi kalannarraamiskuva on hauska! :D Ja ihania kuvia taas, saa mut kaipaamaan mun omaa D5200-kameraa... *huokaus*

    VastaaPoista
  2. Olipa harmi ):
    Tosi kiva kun jaksat aina kuitenkin kommentoida, se piristää päivää! (: Ite oon niin laiska etten oo ees lueskellu muita blogeja vähään aikaan :S

    Ja kiitos, mäkin tosiaan toivon parasta sun kameran puolesta - että saisit sen pian takaisin! (:

    VastaaPoista
  3. Onpa hirmu kivoja kesäkuvia! Ootte suloisia tyttöjä molemmat. (:

    VastaaPoista