sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Make Up



 Heipz!
 Erikois postausta luvassa, päätin tehdä pitkän harkinnan jälkeen, että teen meikkipostauksen! Eli tässä on mun perus arkimeikki, koska oon muutenki niin laiska niin harvemmin mitään suurta naamalleni teen! Mietin kauan tekisinkö videon muodossa, mutta ongelmia tuli matkaan joten tämä erikois postaus on kuvien muodossa! Jos sitä joskus samantapaisen tekis videon muodossa :)! Pistäkää kommenttii mitä piditte ja minkälaisia postauksia haluaisitte, että teemme! Meikit ja tekstit ovat siinä järjestyksessä missä itse meikkaan. Eiköhän aloiteta!
 Ihan aluksi tietty pestään naama yön jäliltä tai muutenki. Kun kasvot ovat puhtaat niin aloitetaan pohjameikillä. Eli meikkivoide tms.

Itse olen tykännyt näistä tuotteista ja suosittelen niitä!
1. Lumene Natural Code punaisuutta vähentävä kosteusvoide. Levitä puhtaille kasvoille tasaisesti.
2. Rimmel Hide the Blemish Concealer. Peitä kaikki finnit ja muut mitkä haluut peittää.
3. Maybelline BB-voide. Itse pistän voidetta enskiksi vähäsen kämmenselälle ja siitä sitten töpötän ympäri kasvoja ja levitän sen meikki sienellä lopullisesti (numero 6.)
4.Rimmel 001 santa rose poskipuna. Sipaise varovasti sudilla molemmille puolille poskia (numero 7.)
5. Lumene irtopuuteri. Töpötä ympäri kasvoja varovasti.
Kun pohja meikki on valmis sen jälkeen siiry silmiin ja kulmiin.

1. Rimmel oo4 Black Brown kulmakynä. Tee kulmat omalla tavallasi, itse teen omien kulmieni mukaan joita olen muokannut pinseteillä.
2.Irresistible caramel cream 04 eyeshadow. Itse levitän ensin vaaleampaa koko luomelle ja silmän ulkoreunaan tummaa (numero 9-10. siveltimillä)
3. Maybelline eyeliner. Rajaa silmät eyelinerillä.
4. Taivuta silmäripset.
5. Rimmel london musta ripsiväri. Pistä ripsiväriä molempiin silmiin.
6. Rimmel london musta kaksiosainen ripsiväri. Pistä ensiksi alemmalla (pinkki korkki) sen jälkeen vaiha toiseen (musta korkki).
7. Lumene Natural Code musta kaksiosainen ripsiväri. Pistä vain alemmalla (vihreä korkki) erottele ripset siten että ne näyttävät ja ovat tuuheat.
8. Lumene Natural Code. Pistä alaripsiin hieman jos haluat.
Ja valmista tuli!


 Toivottavasti piditte tästä erillaisemmasta postauksesta ja kertokaa jos haluatte lisää tälläisia luettavaksi! Itse mielelläni teen tälläisia ja jossain vaiheessa myös videon muodossa voin toteuttaa!
Pistäkää kommenttia tulemaan! Kaikille oikein hyvää sunnuntai päivää itse lähdenkin tästä ajelemaan, Heijssan!
-Miia

torstai 29. elokuuta 2013

Extraa!

Tähän päivään sattumoisin mahtui tällänen tyhjä hetki joten päätin tehdä vähän erillaisemman postauksen kun yleensä :)
Eli vuorossa olisi Musiikki postaus! Toisinsanoen pistän tähän linkkejä joistakin,en kaikista biiseist mistä tällä hetkellä pidän. Koitan kuitenkin ne parhaimmat pistää! Jotta tähän tulisi jotain järkeä pistän ne numeroittain tuohon ja pienen teksin miksi juuri siitä biisitä pidän ja mistä sen ensimmäistä kertaa kuulin kuitenkaan biisit eivät ole missään parhausjärkässä! Pidemmittä puhitta aloitetaan!

1. Olly murs - Dear Darlin'
"Tämä biisi on aivan ihana!Biisin rauhallisuus on ihana. Kuulin ensimmäistä kertaa tämän kyseisen biisin spotifyta selaillessani. Tietty siihen heti ihastuin ja nytten sitä sitten olen kuunnellut ja pajon!"

2.Cheek - Timantit on ikuisia
"Biisi joka on energinen ja aivan ihana! Tästä pääsemmekin siihen, pidän Cheekista todella paljon ja kuuntelen kaikki Cheekin biisit edes kerran. Kuitenkin tämä on niistä yksi ihanimmista mitä olen kuullut tältä artistilta. Komeakin Cheek on siitä ei mihinkään pääse! Kuulin biisin ekaa kaveriltani."

3.Avicii - Wake me up
"Energinen ja todella hyvä biisi! Pidän todella paljon. En hirveästi ole kuunnellu Aviciin tuotantoa, mutta ne mitä olen kuullut niin tämä on noussut ensimmäiseksi kaikista niistä! Tämän kuulin myös kaveriltani ekaa kertaa."

4. Adelen - Bombo
"Ihana, energinen ja mukaan tempaava! Pidän todella paljon. Ekaa kertaa kuulin spotifyta selatessani. Tykästyin melkein heti tähän kyseiseen biisiin!"

5. Miley Cyrus - We can't stop
"Kaunis biisi, vaikka en Mileyn biisejä muuten kuuntele, mutta tämä on jotenkin ihana. Kuulin ekan kerran radiosta biisin, ja myöhemmin löysin sen spotifysta."

6. Ellie Goulding - Burn
"En tiedä miten tähän biisiin ihastuin, ihana. Kuulin radiosta ensimmäistä kertaa ja myöhemmin kaverilta ja sain tietää biisin nimen."

7. Jason Derulo - The other side
"Aivan ihana rakastan! Rytmi ja kaikki kertakaikkiaan hyvä biisi! Kuulin ekaa kertaa radiosta."

8. Train - Mermaid
"Jollakin tavalla todella hauska, hyvä, pidän todella paljon! Kuulin tämänkin ensimmäistä kertaa radiosta."

9. Justin Timberlake - Mirrors
"Kertakaikkiaan aivan kaunis biisi! Tästä tulee niin hyvä fiilis kun tämän on kuunnellu! Kuulin ensimmäistä kertaa spotifyta selatessani."

10. Inna- Wow
"Tässä biisissä on energiaa ja paljon! Pidän todella paljon! Kuulin biisin radiosta ensimmäistä kertaa."

Tuossa nytten oli 10 biisiä, koitin etsiä erillaisia enkä ottanut samalta artistilta kaikkia tai useampaa biisiä kun yhden. Suinkaan tuossa kaikki hyvät biisit ole, niitä on paljon mutta jos kaikki oisin pistänyt siihen olisi mennyt yks viikonloppu. Joten 10 parasta ovat tuossa. Toivottavasti pidätte postauksesta! Pistäkää kommenttia tulemaan. Toivottavasti saitte jotain irti tästä postauksesta!
Nähdään seuraavassa postauksessa heipsan!
-Miia


keskiviikko 28. elokuuta 2013

Paluu arkeen!





Koulu alko jo pari viikkoa sitten, paluu arkeen ja koulurytmiin on jo vanhaan tuttuun tapaan muuttunut normaaliksi! Pientä postaustaukoa meillä oli blogin puolella. Pahoittelut ettemme siitä ilmoittaneet millään lailla! Nyt itsekkin pääsen postailemaan paremmin, kun uuden koneen sain! Ihana tunne kun on kone joka oikeasti toimii nopeasti eikä tarvitse odotella kauaan, että jokin kuva latautuu. Mitään erikoisempaa ei ole tapahtunut. Ruotsin reissu tuli ja meni, tosi kivaa oli hyvässä seurassa! Täytin vihoinkin 15vuotta, mitään erikoisa ei tapahtunut synttäripäivänäkään. Koulu alko tuttuun tapaan tosin mulla uudessa luokassa! Tähän mennessä on ollut kivaa koulussakin. Olen jo pitkään oottanut sitä, että syksy tulee.Vihdoinkin se alkaa tekemään tuloaan. Pian on syyskuu ja lehdet alkavat putoilemaan ja luonto muuttuu todella kauniin väriseksi. Saa pukea lämpimimmät ja ihanimmat villapaidat päälle ja käyttää muita ihania vaatteita. Iltaisin kun hämärtää saa polttaa kynttilöitä ja muutenkin renoutua. Itse pidän syksystä todella paljon! Postaus ideoita minulle on kertynyt paljon ja alan niitä reippaasti toteuttamaan kuhan teoriakoe on suoritettu! Viikonloppuna saattaa tulla uus postaus jos oikein innostun tekemään jotain erillaista potausta tänne! Koska kaikki huomaa olen ollut laiska enkä ole jaksanut ottaa itse kuvia ja niitä muokata niin päädyin tuolta weheartista ottaa muutaman ihanan syksyisen kuvan! Pahoittelut, että kuvat ovat pieniä, laatu meni ihan pikselimössöks kun pistin isoksi joten koitakaa kestää kuvien pientäkokoa. Hyvää koulujen alkua teille kaikille!:)
-Miia




keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa

Heipz!

Hups tässä kiireessä kun päätin livahtaa blogin puolelle päivittämään. Olen lähdössä frendin venettä katsomaan! Viime viikolla vietin aikaani Lappeenrannassa ei hiveen erikoista siellä.
Vihdoinkin tämä ihana päivä koitti loppuloma kotona! Paitsi Ruotsin reissu sillon taas mennään!
Ruotsin matkalta teemme yhdessä Terhin kanssa videota! Saa nähdä mitä siitä tuleekaan :D
Hienoja postaus ideoita on sadellut sieltä täältä ja niitä pääsemme pian toteuttamaan siihen saakka joudtte tyytymään näihin tylsempiin ja kuvallisiin postauksiin (:!
Nyt kun frendini päättivät yhdessä alkaa sabotoimaan tätä postauksen tekoa niin lopetan tältä erää (:!
Enempää mulla ei ole oikein asiaa joten nämä kauniit kuvat kertovat enemmän,
Jotkut kuvat ovat pärnuun reissulta (:
P.s. Kyselkää ask.fm, minut löydätte sieltä nimellä: miiaeveliina. Tulkaa kyselemään! (:

 Pärnusta ja uusi mekko minkä ostin (17e)



 Sain tälläsen kortin kaveriltani joka kävi Italiassa :D (tuliaisina sain kännykänkuoret ja lompakon)

Uusi laukku Virosta (15e)

-Miia


maanantai 22. heinäkuuta 2013

Uutta videota teille!


Hope U like it!
Mietteissä 'Oudot tavat' -haaste ja ehkä jotain elintarvikehaasteita. Ehkä ruoanlaittoa ja myös our day, kunha löytyy sopiva ajankohta yökyläilylle c--:
Minkäslainen kiinnostais eniten? Leave a comment! (youtubeenkin saa kommentoida c:)

Me ollaan tyhjäpäitä, tai sitte meiän aivosta vaan puuttuu ''ideat & mielikuvitus'' -lohko
antakaa armoa
nyyh
D: (:

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Saaresta tultiin


Elokuu - Ota Omena

Heei! Pitikin ilmotella ettei multa tuu postauksia hetkeen, kun oon kans lomilla (-: Olin Kaunissaaressa viime Sunnuntaista Perjantaihin ja postaan sieltä vasta nyt, koska matkaväsymys ja enon häät. -Onnea! (:

Olin ihan paniikissa kun kuulin, että joudun kuudeksi, siis KUUDEKSI päiväksi keskelle ei-mitään ilman sähköä ja SUIHKUA. Joo, ehkä vähän liiottelen mun reaktiota, on sitä oltu metsässä rämpimässä ennenkin alkeellisissa olosuhteissa. Pahin huolenaihe oli kuitenkin se, etten saa kameraa ladattua siellä, joten enkös vain matkannut Helsingin Rajala Pro Shopiin ostamaan toista akkua (joka muuten otti pois 79e mun syysvaaterahoista). No, sainpahan kuvattua, laadusta en tiedä, mutta ainakin nyt on sitten se kauan haluttu vara-akku!^^

Keskiviikkoiltana istuskeltiin kahvilan terassilla ja viereisessä pöydässä istui kaks miestä. Vilkaisin niitä ja käänsin muuten nopeesti pääni takaisin kun huomasin toisen näyttävän tutulta. Kaivoin mun kännykän esiin ja selasin biisien albumikuvakkeita ja ajatukset osu oikeaan: Nopsajalka. Heti, kun se nous terassin pöydästä sisälle kahvilaan, pujahdin mä sen perään ja menin jutteleen. Se piti mua varmaan ihan bimbona, koska sen äänensävystä kuuli, että se yritti rauhotella mua vaikken yleensä (köhköh) innostukaan pienistä. Vaihdettiin siinä sitten pari sanaa ja siinäpä se. Siksi Elokuun kipale tuossa ylhäällä (sopii nuo Elokuut saaren tunnelmaankin) (:




Istuskelin meren pohjassa narraamassa kaloja :oo


Alkuviikosta mun kavereina toimi nää kaks käpylehmää (=sen viis minuuttia kun väsäsin ne ja nappasin kuvan)







Yes, siinäpä se taas! Lisäsin tonne reunaan tuollaset meiän ''Websagramit'', siellä voipi kattella meiän Instagram-kuvia jos haluaa (:

-Terhi

tiistai 9. heinäkuuta 2013

Kuljeta ja Johda






Heissan mussukat!

Näin aluksi tuo Kuljeta ja johda biisi on soinnu mun päässä riittävän kauan, ja soi vieläkin.
No mites sun viikkos meni?
Mites se, perus, lähettiin keskiviikkona porukoiden kanssa Poriin siellä sitten vietimme aikaa shoppaillen ja aurinkoa ottaen. Sain siis vaatteita, mutta tällä kertaa niista ei ole kuvia. Sunnuntaina tultiin kotiin ja kerkesin hetken illasta näkemään frendejä. Oli kivaa nähdä heitä!
Maanantaina samassa porukassa kun Sunnuntaina ja mitäs me tehtiinkään? Kuvailtiin ja oltiin vaan, kuumuus verotti sen verran, ettei mitään muuta saatu aikaseks :D
Tänään mulla ei sen suurempii suunitelmii vielä oo frendien kanssa oon, illasta pitää mennä ajoissa kumminkin kotiin jotta kerkiin pakata. Ollaan lähössä porukoiden ja tuttujen kanssa Viroon!!
Jeejee sieltä sitten kuvia seuraavassa postauksessa (:!
Mitä muita kesäsuunitelmia sinulla on?
Viron reissun jälkeen ollaan hetki kotona ja muutaman päivän jälkeen lähetään porukoiden kanssa Lappeenrantaan! Sieltä tultua vietän loppu loman aika pitkälti kotona. Elokuussa tosin edessä on Ruotsin matka Terhin kanssa!
Hei! Pistäkää niitä POSTAUS ideoita tulemaan! Pari omaa ideaa aijon toteuttaa viimeistään elokuun puolella ellen aikasemmin jo kerkiä (:!
Näin lopuksi ihananpikkusetkuvakoosteet!






sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

It is hard to fly when something is weighing you down

Heissan mussukat!
Voitais tehä videomuotostakin postausta teille katseltavaksi!
Mun koko viime viikko vierähti liikkuen ja nukkuen. Onneksi viikonloppuna sain jotain järkevää aikaseks. Eilen eli lauantaina oli kaverini Katin konfirmaatio. Sielähän se päivä meni, illasta mentiin Katin kanssa meille ja jostain puskan takaa saatiin idea, että pestään skootteri :D No niimpä minä lähdin hakemaan vessasta sankkoja. Samalla sain myös vessapöntön kannen rikki... entiiä kui onnistun aina rikkomaan! No siinä me sitten hinkattiin sitä jonkin aikaa hammasharjan ja rättien kera.
Puolisäni sitten päätti että lähettäisiin kokeilemaan ajamista edes vähäsen. Koska olen menossa mopokouluun että pääsisi ajelemaan (: Aikamme siinä sillä pyörimme oli kivaa vaikka meno oli sellasta etanavauhtii :D
Sunnuntaina aamulla lähdin äitini ja siskoni kanssa Jumboon. Mukaan ei lähtenyt kuin huulirasva :D
Jumbosta tultuamme lähdin puolisäni Tomin kanssa Tarjoustaloon ostamaan mulle kypärää skootteria varten, koska niitä edellisiä en halunnut käyttää ja halusin mieluisan kypärän (: Tarjoustalostahan sellanen mukava kypärä sitten löytyikin! Hintaa kypärällä oli 39,95e.


-Miia

perjantai 28. kesäkuuta 2013

Helsinki ft. Pauliina


Passion Pit - Take a Walk

Oltiin siis Helsingissä, tällä kertaa Pauliinan kanssa! Alunperin mentiin ihan vaan kiertelemään ja kuvailemaan + ''piknikille'' johonkin puistoon. Saatiin me sitten ostettuakin jotain. Ostokset postauksen lopussa koska.. koska siksi (-:



Olimme myös todistamassa kamelin ja elefantin häitä. Häät päättyivät traagisesti, kun vasta vihitty nuoripari menehtyi onnettomuudessa.
 Levätkää rauhassa.. 
..Meidän vatsoissamme (-:



Pauliinalla ja lehmällä synkkas selvästi heti ensihetkestä lähtien








No nyt niitä ostoksia! Mä sain tossa keväällä koulusta musastipendin; 50e Deluxe Musiciin. Ostin sitten tällaset uskomattoman hyvät Sennheiser CX 300-II kuulokkeet:
(tässä vaiheessa kamerasta loppui akku, joten kuvat guuglesta)



sitte kans tällaisen voiteen johon siihenkin oon tosi tyytyväinen (:



Pauliina taas bongas Spirit Storesta aivan ihanat ja edulliset kengät:

Hinta oli aivan kohillaan, kun huomattiin niiden maksavan vaivaiset 8.95e


Tältä reissulta ei ole nyt kaupunkikuvia, en jaksa niitä pistää koska kone ja kamera ei suostu yhteistyöhön ja oon pitkän screenshot-leikkaus-tallennus-session jälkeen vasta saanut nääkin kuvat tänne. Mutta eiköhän kaikki tiedä ainakin suurinpiirtein miltä helsinki näyttää! (:


-Terhi

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Lemmikkimme

Veera

Minulla siis on tällänen ihana pieni terminaattori, eli kani nimeltä Veera. Sain Veeran tarkalleen 25.11.2010 klo: 18:25. En vaan tajua, mutta muistan kellon ajankin. Veera ostettiin sillonkun tämä kyseinen kauppa vielä oli Itäkeskuksessa, kauppa oli 4-pets. Joillekkin tämä kauppa saattaa olla tuttu?
Muistan vielä hyvin kun pari päivää aikasemmin olimme käynneet katsomassa 4-pets:stä kaneja ja näin tämän pikkusen otuksen. Veera oli todella hurmaava ja oikein innokas, neiti hyppi pitkin häkkiään sen ajan kun siellä olimme. Myös samassa kaupassa oli Veeran kanssa samasta pentueesta toinen naaras kani. Kävimme kans sitä katsomassa, mutta se vaan makoili eikä välittänyt meistä yhtään. Keskiviikkona (25.11) sain tietää, että saan kanin. Tietenkin olin jo sillon pikku tyttönä päättänyt minkä kanin haluan. Eimuutakun nokka kohti Itistä ja sieltä sitten 4-pets liikkeeseen. Koko matkan ajan toivoin, että kani olisi siellä. Huokasin helpotuksesta kun näin tämän söpöliinin.
Aluksi kuvittelin, että Veeran kanssa tulisi olemaan vaikeeta, loppuenlopuksi on meillä ollut helppoa. Veera on todella persoonallinen kani. Sekä osaa olla todella neitimäinen. Kaiken kaikkiaan en voi sanoa muuta kuin, että Veera on aivan valloittava persoona. Vaikka saattaakin purra :D
Nyt tämä neiti on asustellut meillä meilkein 4 vuotta. Eikö luonne ole muuttunut yhtään vuosien varrella. Vaikka ei enään niin innokas joka asiasta ole, mutta jaksaa kyllä juoksennella paljon. Kesäsin Veeran lempi herkkua on voikukan lehdet. Veera on ihan hulluna niihin, kun vien Veeralle voikukan lehtiä on Veera jo innokkaasti hyppimässä ympäri häkkiä. Ulkoillessa taas tämä neiti ei niinkään niihin kukkiin kiinitä huomiota, silloin juostaan. En osaa kuvitella elämää ilman Veeraa. Tuo pieni kani on tuonnut elämään niin paljon iloa surun keskelle. Pian pikkunen täyttää jo huimat 4 vuotta. Tuntuu kuin vasta eilen sen sieltä eläinkaupasta ostin. Pikkuinen olet ihana.

-Miia

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Perro

Perro (virallisesti Zanita's Play Intense) on musta isovillakoiran pentu, vähän päälle puoli vuotias, koira parhaimmasta päästä! Aluksi oli tarkoitus ottaa gordoninsetteri aiemman koiramme kuoleman jälkeen. Päädyimme kuitenkin villakoiran kasvattajalle ja ihastuimme rotuun täysin!


Kun Perro tuli kotiimme ensimmäistä kertaa (6.12.2012), oli se alussa hieman ujo, mutta jo parin tunnin päästä vauhtia ja menoa oli riittämiin asti.
Kului vain vähän aikaa, kun herra osasikin jo istua, mennä maahan ja oppi sisäsiistiksi. Nykyään harjoittelemme noutamista ja ulkona se osaa tallustaa vapaana, tosin se on vasta hieman harjoitteluvaiheessa.
Ilmeni nopeasti, että rotu tarvitsee paljon virikkeitä ja niitä kyllä meillä riittää, mutta välillä kun kukaan ei ole Perron kanssa leikkimässä, se keksii itse kaikenlaista. Esimerkiksi heittää pallon portaita pitkin alakertaan, hakee sen ylös ja heittää taas kunnes väsyy.

Perrolla on pari ''hassua piirrettä''. Ensiksi on se, kun se ei liiemmin välitä makkarasta. Toiseksi, se rakastaa katsella snookeria telkkarista. Vaikka matsi kestäisi tuntikausia, herra siltikin jaksaa sitä seurata:





En liioittele sanoessani sitä maailman parhaaksi koiraksi! Se on ystävällinen, vilkas, uskollinen, älykäs ja ennen kaikkea hellyyttävä. <3


-Terhi