maanantai 22. heinäkuuta 2013

Uutta videota teille!


Hope U like it!
Mietteissä 'Oudot tavat' -haaste ja ehkä jotain elintarvikehaasteita. Ehkä ruoanlaittoa ja myös our day, kunha löytyy sopiva ajankohta yökyläilylle c--:
Minkäslainen kiinnostais eniten? Leave a comment! (youtubeenkin saa kommentoida c:)

Me ollaan tyhjäpäitä, tai sitte meiän aivosta vaan puuttuu ''ideat & mielikuvitus'' -lohko
antakaa armoa
nyyh
D: (:

8 kommenttia:

  1. videopostaukset on kyllä aina kivoja :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, ja tulemme jatkossa tekemään enemmän videonmuodossa postauksia (:! Myös txt ja kuva postauksia tulee tehtyä (:!

      Poista
  2. kiva kun teette videoitaki :)



    lifeinmyeyes--hilkku.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kivakun saa kivaa palautetta, että videoitamme jaksetaan katsoa ja niistä tykätään (:!

      Poista
  3. Kiva video:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista