Koulu alko jo pari viikkoa sitten, paluu arkeen ja koulurytmiin on jo vanhaan tuttuun tapaan muuttunut normaaliksi! Pientä postaustaukoa meillä oli blogin puolella. Pahoittelut ettemme siitä ilmoittaneet millään lailla! Nyt itsekkin pääsen postailemaan paremmin, kun uuden koneen sain! Ihana tunne kun on kone joka oikeasti toimii nopeasti eikä tarvitse odotella kauaan, että jokin kuva latautuu. Mitään erikoisempaa ei ole tapahtunut. Ruotsin reissu tuli ja meni, tosi kivaa oli hyvässä seurassa! Täytin vihoinkin 15vuotta, mitään erikoisa ei tapahtunut synttäripäivänäkään. Koulu alko tuttuun tapaan tosin mulla uudessa luokassa! Tähän mennessä on ollut kivaa koulussakin. Olen jo pitkään oottanut sitä, että syksy tulee.Vihdoinkin se alkaa tekemään tuloaan. Pian on syyskuu ja lehdet alkavat putoilemaan ja luonto muuttuu todella kauniin väriseksi. Saa pukea lämpimimmät ja ihanimmat villapaidat päälle ja käyttää muita ihania vaatteita. Iltaisin kun hämärtää saa polttaa kynttilöitä ja muutenkin renoutua. Itse pidän syksystä todella paljon! Postaus ideoita minulle on kertynyt paljon ja alan niitä reippaasti toteuttamaan kuhan teoriakoe on suoritettu! Viikonloppuna saattaa tulla uus postaus jos oikein innostun tekemään jotain erillaista potausta tänne! Koska kaikki huomaa olen ollut laiska enkä ole jaksanut ottaa itse kuvia ja niitä muokata niin päädyin tuolta weheartista ottaa muutaman ihanan syksyisen kuvan! Pahoittelut, että kuvat ovat pieniä, laatu meni ihan pikselimössöks kun pistin isoksi joten koitakaa kestää kuvien pientäkokoa. Hyvää koulujen alkua teille kaikille!:)
-Miia
.jpg)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti