torstai 29. elokuuta 2013

Extraa!

Tähän päivään sattumoisin mahtui tällänen tyhjä hetki joten päätin tehdä vähän erillaisemman postauksen kun yleensä :)
Eli vuorossa olisi Musiikki postaus! Toisinsanoen pistän tähän linkkejä joistakin,en kaikista biiseist mistä tällä hetkellä pidän. Koitan kuitenkin ne parhaimmat pistää! Jotta tähän tulisi jotain järkeä pistän ne numeroittain tuohon ja pienen teksin miksi juuri siitä biisitä pidän ja mistä sen ensimmäistä kertaa kuulin kuitenkaan biisit eivät ole missään parhausjärkässä! Pidemmittä puhitta aloitetaan!

1. Olly murs - Dear Darlin'
"Tämä biisi on aivan ihana!Biisin rauhallisuus on ihana. Kuulin ensimmäistä kertaa tämän kyseisen biisin spotifyta selaillessani. Tietty siihen heti ihastuin ja nytten sitä sitten olen kuunnellut ja pajon!"

2.Cheek - Timantit on ikuisia
"Biisi joka on energinen ja aivan ihana! Tästä pääsemmekin siihen, pidän Cheekista todella paljon ja kuuntelen kaikki Cheekin biisit edes kerran. Kuitenkin tämä on niistä yksi ihanimmista mitä olen kuullut tältä artistilta. Komeakin Cheek on siitä ei mihinkään pääse! Kuulin biisin ekaa kaveriltani."

3.Avicii - Wake me up
"Energinen ja todella hyvä biisi! Pidän todella paljon. En hirveästi ole kuunnellu Aviciin tuotantoa, mutta ne mitä olen kuullut niin tämä on noussut ensimmäiseksi kaikista niistä! Tämän kuulin myös kaveriltani ekaa kertaa."

4. Adelen - Bombo
"Ihana, energinen ja mukaan tempaava! Pidän todella paljon. Ekaa kertaa kuulin spotifyta selatessani. Tykästyin melkein heti tähän kyseiseen biisiin!"

5. Miley Cyrus - We can't stop
"Kaunis biisi, vaikka en Mileyn biisejä muuten kuuntele, mutta tämä on jotenkin ihana. Kuulin ekan kerran radiosta biisin, ja myöhemmin löysin sen spotifysta."

6. Ellie Goulding - Burn
"En tiedä miten tähän biisiin ihastuin, ihana. Kuulin radiosta ensimmäistä kertaa ja myöhemmin kaverilta ja sain tietää biisin nimen."

7. Jason Derulo - The other side
"Aivan ihana rakastan! Rytmi ja kaikki kertakaikkiaan hyvä biisi! Kuulin ekaa kertaa radiosta."

8. Train - Mermaid
"Jollakin tavalla todella hauska, hyvä, pidän todella paljon! Kuulin tämänkin ensimmäistä kertaa radiosta."

9. Justin Timberlake - Mirrors
"Kertakaikkiaan aivan kaunis biisi! Tästä tulee niin hyvä fiilis kun tämän on kuunnellu! Kuulin ensimmäistä kertaa spotifyta selatessani."

10. Inna- Wow
"Tässä biisissä on energiaa ja paljon! Pidän todella paljon! Kuulin biisin radiosta ensimmäistä kertaa."

Tuossa nytten oli 10 biisiä, koitin etsiä erillaisia enkä ottanut samalta artistilta kaikkia tai useampaa biisiä kun yhden. Suinkaan tuossa kaikki hyvät biisit ole, niitä on paljon mutta jos kaikki oisin pistänyt siihen olisi mennyt yks viikonloppu. Joten 10 parasta ovat tuossa. Toivottavasti pidätte postauksesta! Pistäkää kommenttia tulemaan. Toivottavasti saitte jotain irti tästä postauksesta!
Nähdään seuraavassa postauksessa heipsan!
-Miia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti