Pitkän harkinnan jälkeen me päätettiin perustaa yhteinen blogi. Mietittiin kauan, millaisia postauksia blogimme sisältäisi, mutta emme vieläkään ole oikein keksineet, joten blogin ''pääteema'' muotoutuu ajan myötä (: Koitamme kuitenkin tehdä mielenkiintoisia postauksia, ettei ne olisi yksitoikkoisia tyyliin "Moi, tänään oli hyvä sää, kävin syömässä Rossossa. Hyvää päivää muille! Lopuksi pari kuvaa".
Blogia kirjoittaa tällä hetkellä kaksi 15-kesäistä tyttöä pääkaupunkiseudulta:
Terhi
Mooi! Mä harrastan pääosin musiikkia, piirtämistä, valokuvaamista yms. Joten niihin painottuvia postauksia on luvassa. Tosin mulla on myös toinen blogi (http://piirustusblogi-vastavari.blogspot.fi/) johon tulee jo kaikkia mun kätten töitä (: Meillä on aivan ihana n. puolivuotias isovillakoiran pentu joka varmasti on mukana joissakin postauksissa. Yritän kans saada omalta osaltani musiikkia youtubesta tähän blogiin, joka on pääosin indie-tyylistä sekä mahdollisesti paljon kuvia ja kamerana mulla toimii Nikon d5100. Lifestyleä.
Miia
Hei! Eli olen blogin toinen kirjoittaja (yllätys)! Harrastuksiini kuuluu lenkkeily, bloggaus olen aikaisemminkin kirjoittanut blogia joten en iha alottelija ole. Vapaa-ajalla tykkään soitella kitaraa ja laulaa kans. Omistan kanin joka on ollut minulla jo reilut 4 vuotta. Omalta osaltani postaukset mitä tulen tekemään painottuvat aikapitkälti lifestyle puolelle, jos tulee postausideoita niin toteutan niitä mahdollisimman paljon. Postaukset tulevat olemaan mahdollisimman monipuolisia. Eli kaikki pistäkää ideoita tulemaan niin pääsen niitä toteuttamaan!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti