Voitais tehä videomuotostakin postausta teille katseltavaksi!
Mun koko viime viikko vierähti liikkuen ja nukkuen. Onneksi viikonloppuna sain jotain järkevää aikaseks. Eilen eli lauantaina oli kaverini Katin konfirmaatio. Sielähän se päivä meni, illasta mentiin Katin kanssa meille ja jostain puskan takaa saatiin idea, että pestään skootteri :D No niimpä minä lähdin hakemaan vessasta sankkoja. Samalla sain myös vessapöntön kannen rikki... entiiä kui onnistun aina rikkomaan! No siinä me sitten hinkattiin sitä jonkin aikaa hammasharjan ja rättien kera.
Puolisäni sitten päätti että lähettäisiin kokeilemaan ajamista edes vähäsen. Koska olen menossa mopokouluun että pääsisi ajelemaan (: Aikamme siinä sillä pyörimme oli kivaa vaikka meno oli sellasta etanavauhtii :D
Sunnuntaina aamulla lähdin äitini ja siskoni kanssa Jumboon. Mukaan ei lähtenyt kuin huulirasva :D
Jumbosta tultuamme lähdin puolisäni Tomin kanssa Tarjoustaloon ostamaan mulle kypärää skootteria varten, koska niitä edellisiä en halunnut käyttää ja halusin mieluisan kypärän (: Tarjoustalostahan sellanen mukava kypärä sitten löytyikin! Hintaa kypärällä oli 39,95e.
-Miia




oot nin luonnonkaunis ja bloginne on hyvällä alulla joten onhan mun pakko jäädä seurailee :-)
VastaaPoistahttp://sunnydaysdarknights.blogspot.fi/
Voi kiitos kiitos! C:
Poista