Passion Pit - Take a Walk
Oltiin siis Helsingissä, tällä kertaa Pauliinan kanssa! Alunperin mentiin ihan vaan kiertelemään ja kuvailemaan + ''piknikille'' johonkin puistoon. Saatiin me sitten ostettuakin jotain. Ostokset postauksen lopussa koska.. koska siksi (-:
Olimme myös todistamassa kamelin ja elefantin häitä. Häät päättyivät traagisesti, kun vasta vihitty nuoripari menehtyi onnettomuudessa.
Levätkää rauhassa..
..Meidän vatsoissamme (-:
Pauliinalla ja lehmällä synkkas selvästi heti ensihetkestä lähtien
No nyt niitä ostoksia! Mä sain tossa keväällä koulusta musastipendin; 50e Deluxe Musiciin. Ostin sitten tällaset uskomattoman hyvät Sennheiser CX 300-II kuulokkeet:
(tässä vaiheessa kamerasta loppui akku, joten kuvat guuglesta)
sitte kans tällaisen voiteen johon siihenkin oon tosi tyytyväinen (:
Pauliina taas bongas Spirit Storesta aivan ihanat ja edulliset kengät:
Hinta oli aivan kohillaan, kun huomattiin niiden maksavan vaivaiset 8.95e
Tältä reissulta ei ole nyt kaupunkikuvia, en jaksa niitä pistää koska kone ja kamera ei suostu yhteistyöhön ja oon pitkän screenshot-leikkaus-tallennus-session jälkeen vasta saanut nääkin kuvat tänne. Mutta eiköhän kaikki tiedä ainakin suurinpiirtein miltä helsinki näyttää! (:
-Terhi




.gif)



Kiva postaus, hienoa että teillä oli kiva reissu! :)
VastaaPoistaNauroin ääneen tuolle kuvalle + kuvatekstille "Pauliinalla ja lehmällä synkkas heti ensihetkestä lähtien". :DD
Ja ää, toi lokista tehty GIF-kuva, se on jotenkin luomoava! Voisin tuijottaa sitä vaikka tunnin :D
Hahha, kiitos! :D
PoistaNiitä GIFejä on tulossa ainakin mun puolelta lisää.. ((:
ihana toi gif :D ja kivoja ostoksia :3
VastaaPoistaHeh, kiitos c:
PoistaHah toi gif! Ja ihanat kengät :)<3
VastaaPoistaKiitos, ja jep! Oon ihan kade kun en ite saanut tollasia :c :-D
PoistaIhanat noi kengät! :)
VastaaPoistaToi lokki gif on paras.
Uiui noi kumiankatkin on tosi söpöt!
http://lifewithsallas.blogspot.fi
Hih, kiitus c:
PoistaAivan ihanat nuo kengät ! ja tosiaan niissä on ollut hintakin kohdallaan, miks en koskaan ite löydä :D ?
VastaaPoistahttp://nebyblog.blogspot.fi/
Niimpä! Mulla on sama juttu, aina kaverit löytää, mut ite en :D Ne kengät oli alessa nii siks alhanen hinta (:
Poista