Hyvää juhannust kaikille viel!
Päätin nyt tulla tätä blogia päivittelee, ei mulla kylläkään kauheen paljoo kerrottavaakaan oo koska en oo juhannuksen tehny yhtään mitään :D Miten teillä muilla on mennyt juhannus?
Oma juhannus on mennyt aurinkoo ottaes, sukulaisten luonna, syöden hyvää ruokaa nam! Sekä myös nukkuen. Aika tämmönen perus tylsää meininkii mulla :D
Ois tosi kiva jos pistäisitte niitä postaus ideoita tulemaan niin saisin/saataisiin Terhin kanssa joku "mielenkiintoisempi" postaus aikaseks (:! On mulla itselläni muutama idea, kattoo millon jaksaisin ne toteuttaa. Nytten oikeen en ole voinut niitä toteuttaa kun en ole kotonakaan. Kuvia ainakin oon saanu otettua ja niitä onneksi on luvassa tässäkin postauksessa. Mitäs lomasuunitelmia teillä muilla on?
Mä taidan tästä lähtee syömään! Hyvää loman jatkoi muille! :) Lopuksi täs nää pari kuvanpoikasta.
-Miia
Löysin Veerasta tälläsen kuvan. Kuva on otettu josku yli vuos sit.
En voi muut sanoo ku et mun mummil on hyvä maku :D Sain siis tälläsen repun mummilt!
Seppälä 39.95e






Ihana reppu! Oon aivan älyttömän kateellinen! :o
VastaaPoistaJa söpö koira tuolla aikaisemmassa postauksessa. ^^ Tosi mukavanoloinen blogi. :P
http://katrisdays.blogspot.fi/
Haha kiitos paljon (:
Poista