The Kooks - Taking pictures of you
Hei vaan!
Vietin Juhannuksen perinteisesti mökillä, ja viikonloppu oli varsin itikantäyteinen :D
Kun ensimmäisenä yönä jouduin nukkumaan yksin vierashuoneessa, mun sängystä kuului kylkeä kääntäessä hassua vikinää ja eikös vain Perro (meidän koira) seuraavana iltana änkenyt itsensä sänkyni alle ja toi hiiren meiän eteen.. Onhan se toisaalta mukava kun on tollanen metsästäjä samassa huoneessa, niin ei tartte miettiä että millasia elukoita nurkissa pyörii. Toki samana yönä oli joku käynyt ulkoterassilta tyhjentämässä koiran ruokakupin ja napsinut pöydältä karkkeja - porukat epäilee supikoiraa.
Loppuenlopuks mökillä oli ihan hauskaa, vaikkakin ilma oli välillä aika kylmä. Ehkein kuitenkaan pitäis valittaa, kun harvoin saa (lähes) sateettoman juhannuksen :D
Ainakin sää oli illasta tosi kaunis, järvellä oli hienot auringonlaskut:
Lopuksi vielä tavanomaisesti kuvia:
Ainut yhteiskuva jonka sain Perrosta ja musta. Se tykkäs yleensä vaan kuljeskella mun perässä ja tutkia luonnon ihmeellisiä asioita, kuten vettä. C:
-Terhi







Wou, ihania kuvia ! :)
VastaaPoistaKiitos! (:
PoistaOMG, nuo auringonlaskukuvat ovat aivan UPEITA!! Tuntuu että kaikki paitsi minä ovat saaneet jo nyt upeita kuvia auringoslaskusta, tosin, enhän minä ole ollut vielä mökillä. Joten en ole voinut saada auringonlaskukuvaa. Mutta ei se mitään, kyllä minä niitä jossain vaiheessa saan. :)
VastaaPoista& Perro on ihana! Olen enemmän kissaihminen, mutta koiratkin ovat ihania. ♥
Kiitos!
PoistaEi hätää, yleensä mäkin oon ihan viimeisten joukossa ottamassa auringonlaskukuvia - jos sää edes sallii. (:
Ja Perro on tosiaan ihana, paras koira mitä tiedän! c:
ihania nuo ekat kuvat!:o ja tosi kivan yksinkertanen ulkoasu! toi viimenen kuva on tosi söpö:D♥
VastaaPoistahttp://www.live-in-a-fantasy.blogspot.fi/
Kiitos kiitos C:
Poistatosi ihania kuvia, oot tosi kaunis tuossa kuvassa!!=)
VastaaPoistahttp://nora-maisa.blogspot.fi
Voi, kiitos! :o (:
Poista