Heissan mussukat!
Näin aluksi tuo Kuljeta ja johda biisi on soinnu mun päässä riittävän kauan, ja soi vieläkin.
No mites sun viikkos meni?
Mites se, perus, lähettiin keskiviikkona porukoiden kanssa Poriin siellä sitten vietimme aikaa shoppaillen ja aurinkoa ottaen. Sain siis vaatteita, mutta tällä kertaa niista ei ole kuvia. Sunnuntaina tultiin kotiin ja kerkesin hetken illasta näkemään frendejä. Oli kivaa nähdä heitä!
Maanantaina samassa porukassa kun Sunnuntaina ja mitäs me tehtiinkään? Kuvailtiin ja oltiin vaan, kuumuus verotti sen verran, ettei mitään muuta saatu aikaseks :D
Tänään mulla ei sen suurempii suunitelmii vielä oo frendien kanssa oon, illasta pitää mennä ajoissa kumminkin kotiin jotta kerkiin pakata. Ollaan lähössä porukoiden ja tuttujen kanssa Viroon!!
Jeejee sieltä sitten kuvia seuraavassa postauksessa (:!
Mitä muita kesäsuunitelmia sinulla on?
Viron reissun jälkeen ollaan hetki kotona ja muutaman päivän jälkeen lähetään porukoiden kanssa Lappeenrantaan! Sieltä tultua vietän loppu loman aika pitkälti kotona. Elokuussa tosin edessä on Ruotsin matka Terhin kanssa!
Hei! Pistäkää niitä POSTAUS ideoita tulemaan! Pari omaa ideaa aijon toteuttaa viimeistään elokuun puolella ellen aikasemmin jo kerkiä (:!
Näin lopuksi ihananpikkusetkuvakoosteet!
![]() |




Sullaki on timanttisilmät! Törmään tosi harvoin bloggaajiin joilla on sinsiet silmät, kaikilla on ruskeat, vihreät, harmaat tms. :D Mulla itelläni on siniset silmät ja niitä on sanottu Facebookissani "timanteiksi", joten sunkin silmät on sitten varmaan myös timantit!
VastaaPoistaIhania kuvia ja ihana koira. :3 Mulla ei ole postausideoita, en yleensä kaipaa muuta kuin ihan tavallista elämästä kertomista (tosin suunnittelen juuri itsekkin ensimmäistä erikoispostaustani koskaan).
No voi kiitos :3 en itsekkään ole törmännyt moneen sinisilmäseen bloggaajaan! :D
PoistaKiitos paljon ja erikoispostaust aina itsekkin koitan miettiä ennen kun sen teen (tälläkin hetkellä erikoispostaus mietteissä) (: