Hups tässä kiireessä kun päätin livahtaa blogin puolelle päivittämään. Olen lähdössä frendin venettä katsomaan! Viime viikolla vietin aikaani Lappeenrannassa ei hiveen erikoista siellä.
Vihdoinkin tämä ihana päivä koitti loppuloma kotona! Paitsi Ruotsin reissu sillon taas mennään!
Ruotsin matkalta teemme yhdessä Terhin kanssa videota! Saa nähdä mitä siitä tuleekaan :D
Hienoja postaus ideoita on sadellut sieltä täältä ja niitä pääsemme pian toteuttamaan siihen saakka joudtte tyytymään näihin tylsempiin ja kuvallisiin postauksiin (:!
Nyt kun frendini päättivät yhdessä
Enempää mulla ei ole oikein asiaa joten nämä kauniit kuvat kertovat enemmän,
Jotkut kuvat ovat pärnuun reissulta (:
P.s. Kyselkää ask.fm, minut löydätte sieltä nimellä: miiaeveliina. Tulkaa kyselemään! (:
Pärnusta ja uusi mekko minkä ostin (17e)
Sain tälläsen kortin kaveriltani joka kävi Italiassa :D (tuliaisina sain kännykänkuoret ja lompakon)
Uusi laukku Virosta (15e)
-Miia







Ihania kuvia! Ja mäkin olin eilen (ja tänään) Virossa, tultiin kotiin puolenpäivän laivalla. :D
VastaaPoistaSeurasin muuten sua ja Terhiä Instagramissa, minullakin kun on siellä (vihdoin) account. :D
Kiitos ja oi ite tykkään käydä virossa (:! Ja voi kiitos c:
PoistaOotpas nätti! (: Mukava blogi teillä muutenkin.
VastaaPoistahttp://veerannblogi.blogspot.fi/
Voi kiitos paljon c': ja kiitos!
Poista