Äänet lujalle! Unohin mikrofonin heikolle :D
Samaiselta reissulta pari kuvanpoikasta:
Thumbs up for this beautiful bird!
Tässä Miia tajuaa olevansa sittenkin koira <3
Tulipa vähän tekstiä, ehkä tossa videossa on kuitenkin tarpeeks matskua siltä päivältä!
Multa tulee postausta juhannusviikonlopun jälkeen kun tuun mökiltä ja Miia lupailikin tässä jo postailevansa ehkä aikaisemmin (:
Meenpä tästä pakkailemaan, heissan!





Oottepas te söpöjä :3 Jotenki hellyttäviä! <3
VastaaPoista❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi
No voi kiitos c:
Poistakivan olonen blogi!:)
VastaaPoistahttp://juuliajohanna.blogspot.fi/
Kiitos (:!
Poistatoi toiseks viimenen kuva on tosi hyvä :)!
VastaaPoistaKiitos! Kuvaaja osas tarkentaa oikein hyvin :D!
PoistaIhana paita (=
VastaaPoistahttp://myrulesare.blogspot.fi/
♥ -97
♥ Keskisuomi
♥ Valokuvia & musiikkia & leipomuksia & mietteitä
♥ Kysymyspostaus!
♥ Vaalea ja selkeä ulkoasu
♥ Postauksia usein
♥ Kommentoin takaisin!
Kiitos, ite tykkään kyseisestä paidasta todella paljon kun on sellane iso huppari (:
PoistaIhania kuvia, tuli hyvälle mielelle c: ja kiva ulkoasu täällä!
VastaaPoistacowswings.blogspot.com
Kiitos! Sun kommenttikin sai hyvälle tuulelle c:
PoistaHuippukiva video ja mahtava blogi muutenkin! :) Ootte mielettömän sulosia ♥!
VastaaPoistahttp://bambiza.blogspot.fi/
No kiitusta! C:
PoistaTosi siisti ulkoasu teillä! Ja hauska toi video (:
VastaaPoistahttp://morethanjustbreathe.blogspot.fi/
Kiitos paljon (:!
Poistaootte tosi nättejä :) kiva video!
VastaaPoistaNovoi kiitos c:
PoistaBongasin teidän blogin Terhin piirustusblogista Vastaväristä, ja alunperin päätin katsella tätä alkua vähän tarkemmin koska Terhillä on Nikon D5100, minulla taas Nikonin D5200. Että ihan mielenkiinnosta tulin. :D
VastaaPoistaTää teidän eka kunnollinen postaus näyttää tosi kivalta! Hyviä kuvia ja ootte ihanan eläväisiä tossa videossa. :) Yleensä videopostauksissa on vaan joku tyttö naama peruslukemilla ja siinä hän selittää päivästään. :D
Liityin jo lukijaksi, koska bloginne näyttää niin hienolta! :) Ja jos haluatte, voitte myös käydä katsomassa mun blogin: http://jennimyy.blogspot.fi/
♥ Kiitos jos katsotte, mukavaa päivänjatkoa! ♥
Voi kiitos, ja nii totta kivempi on kattoo sellast mis on ees jtn elonmerkkei ku ne naama peruslukemil videot :D
PoistaKäydään kattoo sunki blogis ja saatetaa liittyy lukijaks, samoin sulle hyvää päivänjatkoa (:!