keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Oltiin kerran puistossa

Oltiin eilen ulkoilemassa ja me aateltiin nyt Miian (joka on muuten maailman onnellisin ihminen) kans kuvata tällanen pätkä meiän yhteisaikaa (:

Äänet lujalle! Unohin mikrofonin heikolle :D


Samaiselta reissulta pari kuvanpoikasta:



Thumbs up for this beautiful bird!


Tässä Miia tajuaa olevansa sittenkin koira <3



Tulipa vähän tekstiä, ehkä tossa videossa on kuitenkin tarpeeks matskua siltä päivältä!
Multa tulee postausta juhannusviikonlopun jälkeen kun tuun mökiltä ja Miia lupailikin tässä jo postailevansa ehkä aikaisemmin (:
Meenpä tästä pakkailemaan, heissan!

18 kommenttia:

  1. Oottepas te söpöjä :3 Jotenki hellyttäviä! <3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. kivan olonen blogi!:)

    http://juuliajohanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. toi toiseks viimenen kuva on tosi hyvä :)!

    VastaaPoista
  4. Ihana paita (=

    http://myrulesare.blogspot.fi/

    ♥ -97
    ♥ Keskisuomi
    ♥ Valokuvia & musiikkia & leipomuksia & mietteitä
    ♥ Kysymyspostaus!
    ♥ Vaalea ja selkeä ulkoasu
    ♥ Postauksia usein
    ♥ Kommentoin takaisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ite tykkään kyseisestä paidasta todella paljon kun on sellane iso huppari (:

      Poista
  5. Ihania kuvia, tuli hyvälle mielelle c: ja kiva ulkoasu täällä!

    cowswings.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sun kommenttikin sai hyvälle tuulelle c:

      Poista
  6. Huippukiva video ja mahtava blogi muutenkin! :) Ootte mielettömän sulosia ♥!

    http://bambiza.blogspot.fi/


    VastaaPoista
  7. Tosi siisti ulkoasu teillä! Ja hauska toi video (:

    http://morethanjustbreathe.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. ootte tosi nättejä :) kiva video!

    VastaaPoista
  9. Bongasin teidän blogin Terhin piirustusblogista Vastaväristä, ja alunperin päätin katsella tätä alkua vähän tarkemmin koska Terhillä on Nikon D5100, minulla taas Nikonin D5200. Että ihan mielenkiinnosta tulin. :D

    Tää teidän eka kunnollinen postaus näyttää tosi kivalta! Hyviä kuvia ja ootte ihanan eläväisiä tossa videossa. :) Yleensä videopostauksissa on vaan joku tyttö naama peruslukemilla ja siinä hän selittää päivästään. :D

    Liityin jo lukijaksi, koska bloginne näyttää niin hienolta! :) Ja jos haluatte, voitte myös käydä katsomassa mun blogin: http://jennimyy.blogspot.fi/

    ♥ Kiitos jos katsotte, mukavaa päivänjatkoa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ja nii totta kivempi on kattoo sellast mis on ees jtn elonmerkkei ku ne naama peruslukemil videot :D
      Käydään kattoo sunki blogis ja saatetaa liittyy lukijaks, samoin sulle hyvää päivänjatkoa (:!

      Poista